site hit counter
Measue: mina köp!

fredag 30 mars 2007

mina köp!

Syna dina köp!

Lista dina tre...

...BÄSTA köp
1. Chloé Edith. Oj vad den har använts. Är så glad att jag köpte den!
2. Mobil, Rosa Motorola Razr. Eh, tekniskt...that's me. Men jag älskar den!
3. Svarta jeans från Åhlens. Har nog aldrig ägt ett par sådana sköna jeans.


...SÄMSTA köp
1. Guldpumps från Din Sko. Gud vilka uncomfy skor. Använda 1 gång.
2. Koftor från Gina Tricot. 100% akryl, jag dör nog lite nu i efterhand.
3. -


...SENASTE köp
1. Vita tygskor. Snyggt och praktiskt!
2. Fjällis till vintern. Antar att den är varm och gosig?
3. Skinnjacka. Vad säga? En spinnpaj är alltid en skinnpaj. Den skulle även kunna passa bra in under kategorin "Bästa köp".


...KOMMANDE köp
1. Ett par schyssta blåjeans.
2. En väska. Men vilken, det är frågan.
3. Chloé's platforms. In my dreams.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hejsan. Vi har samma skinnjacka (den från Lindex, eller hur?) och min har gått sönder TVÅ gånger, har lämnat in den på lagning och sen gick den sönder på ett annat ställe. Det känns ju lite surt. Så nu undrar jag om du också har märkt av den bristande kvalitén någonting eller om jag bara helt enkelt råkat köpt ett så kallt "måndagsexemplar".

30 mars 2007 kl. 16:51  
Anonymous Anonym sa...

emma: nej, vad trist! Jag har inte märkt av något sådant, är supernöjd med min. Det kanske var, som du säger, ett måndagsexemplar. Jag tycker du ska be om en nya jacka iom att den gått sönder 2 gånger!

30 mars 2007 kl. 16:54  
Anonymous Anonym sa...

Okej, ja jag funderar på att kräva det, men min pappa sa att dom nog har rätt att laga den en gång till, men men får se... ville bara höra om kvalitén var allmänt dålig eller om jag bara har haft otur. För om din var likadan kan man ju lika gärna begära pengarna tillbaka och satsa på att hitta en annan...

30 mars 2007 kl. 17:18  
Blogger Julia sa...

emma: hoppas dom fixar den och att du slipper lämna tillbaks den igen!

31 mars 2007 kl. 21:14  
Anonymous Anonym sa...

Kolla in topshop om du kan om du är sugen på plattformsen från Chloé. Sjukt snygga kopior!

1 april 2007 kl. 01:43  
Anonymous Anonym sa...

fia: har dom? Måste kolla in...

1 april 2007 kl. 17:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida