site hit counter
Measue: ny besatthet?

måndag 7 maj 2007

ny besatthet?

Från vänster: KMS silksheen therapy plus, Fructis inpackning, Matrix Curl life (present från syster), Sachajuan Ocean Mist och Björn Axén Repair shampo (riktigt bra mot torr hårbotten!).
Den senaste månaden har jag köpt mer hårprodukter än vad jag nog någonsin ägt i mitt halvlånga liv (såklart förutom schampo och balsam). Både det ena och det andra har slinkit ner, och visst är det tusen gånger roligare att lukta gott om håret och inte alltför ofta känna att man har en bad hairday.

Senast idag köpte jag silkesdroppar från KMS när jag var på frisörbesök. Håret ska bli mjukt och dämpa frissigheten. Mycket riktigt - superlent och lättarbetat utan att kännas platt! 180:- för 75 ml.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

är matrix sprayen bra? och hur är inpackningen? köpte en likadan nyligen! puss

14 maj 2007 kl. 14:53  
Blogger Julia sa...

nattis: matrix är bra, ger fin glans! inpacknignen e grym, man får skitlent hår!

17 maj 2007 kl. 17:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida