site hit counter
Measue: Ole my love

onsdag 30 maj 2007

Ole my love

Smart Julia, skitsmart. Min rengöring från Dermalogica (som för övrigt var otroligt odryg och inte så jättebra) är nästintill slut och jag åker inte utomlands utan en ordentlig rengöringslotion. Lade in en beställning på bästa Ole Henriksens Aloe vera deep cleanser hos Eleven. Har ni inte testat den har ni verkligen gått miste om något stort. Det är det bästa jag någonsin testat, och tro mig, jag har letat djupt i djungeln. Nu ska jag aldrig mer vara otrogen min kära Ole.

390:- (inkl. frakt) för 207 ml.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag läste på Eleven att just den ska vara bra för fet/oren problemhud. Nu vet jag inte vad du har för hudtyp, men är den verkligen superbra? För jag (som har problemhud) har letat efter en bra rengöring o denna verkar väldigt bra..

30 maj 2007 kl. 12:32  
Anonymous Anonym sa...

En sak till.. efter att du använt Ole-rengöringen, vad använder du då? Har du någon Ole-kräm eller så?

30 maj 2007 kl. 12:40  
Blogger Julia sa...

lotta: ja, det stämmer att den är bra för fet/oren hy, som min hudtyp. Ja, den är verkligen superbra. Behövs bara lite som en ärta och det löddrar superbra! Den tar bort allt smink utan att lämna något kvar, så väldigt effektiv! Jag har en tonic från Ole, så den använder jag när jag har rengöringen. Krämen Vitamin Plus hade jag i somras och den är verkligen hur underbar som helst! När min nuvarandra Philosophy (hope in a jar) är slut ska jag köpa kräm från Ole.

30 maj 2007 kl. 15:07  
Anonymous Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

5 december 2009 kl. 04:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida