site hit counter
Measue: shit happens, life goes on

fredag 17 augusti 2007

shit happens, life goes on

Vet ni vad? Livet är underbart! Men det kanske ni redan visste.

Har ni tänkt på, att det är väldigt väldigt onödigt att göra något som inte gynnar ens liv? Varför ska man sitta på sin röv när det finns tid till annat? När man kan göra saker man gillar. Man har fantamej ett liv. Och därför borde jag, just nu, i detta ögonblick befinna mig i New York, på ett helt galet uteställe och dansa till Move ya body & The way i are. Måste bara se till så att it happens också.

Jag har ett skojsigt halvår att se fram emot. Jag tycker det ska bli förbaskat skoj, och jag ska få göra en sak som jag älskar! Eller nej, det blir snarare två flugor i en smäll.

Vilket virrigt inlägg. Det måste ha varit ett lyckorus. Nu ska jag sova.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida