site hit counter
Measue: Lördag

lördag 6 oktober 2007

Lördag

Gossip Girl (ep. 3) ligger på nerladdning och jag hinner precis ge mig ut på en promenix med Nikeplus-set (dagen till ära bär jag också Nikebyxor). Idag blir det ingen jogging, det känns för tungt en solig lördag som denna!

18:00 Ibland gillar jag stället jag bor på. Trots alla gamla villor med en medelålder på 55/60 på folket som bor här är det riktigt mysigt ibland. Promenixen ledde till ett grannområde lite längre bort, och tänka sig att så nära jag har till de fina pollarna! Det är verkligen ute på landet (ni ska få se på bild nångång), och grejen är den att vi bara bor 15 min med cykel från centrum. Klyschigt nog, men det är väldigt mysigt att vandra i mitt område. En av de positiva sakerna med tråkiga Lund just nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida