site hit counter
Measue

fredag 19 oktober 2007

Varit trött konstant sen i onsdags typ...inte konstigt ju haha. Men har fått vila lite idag, skönt. Idag ska jag gå på teater med mamma så det blir inge party, det spar vi till imorgon. Då vankas det födelsedagsfest!

Efter skolan gick jag en sväng inom stan. Letade efter mössa men hittade ingen...vill ha en svart ganska stor och mysig. Istället köpte jag mig en svart kjol och en svart cape (bra att ha). Sen var det bara att promenixa hem med musik i öronen och en gosig och tjock Boomejacka. Älskar det här vädret med sol och kyla samtidigt.

Och nu känns det mest som att jag skriver vad jag gör om dagarna hit och dit...säkert skittråkigt menmen..

Just ja..Maddo ringde och sa att jag ev. har ett jobb i Jkpg. Verkligen kul att allt jobb man kan få är just där uppe...kanske borta ta och flytta seriöst? Haha...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

do it

19 oktober 2007 kl. 16:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida