site hit counter
Measue

tisdag 4 december 2007

Sitter i den nya lägenheten nu...som är ganska tom. Ska snart sätta igång och montera lite kök. Var nere innan och köpte världens äckligaste kaffe på Pressbyrån, blärk. Köpte också en lussekatt på konditoriet bredvid som var god. Just nu är jag lite avis på Madde och Annie som är på väg till Thailand. Sola lugnt brudar! ;)

Dessutom glömde jag både tandborste och tandkräm i Lund så snart ska jag till Willys och köpa mig lite nödvändigheter. Därefter ska jag alltid ha tandkräm och tandborste nerpackat i min resväska.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, har du flyttat?? Gud vad kul!! Vart bor du nu då?
Och såklart - får vi se lägenheten i bloggen?? Hehe, hoppas du trivs - kram

4 december 2007 kl. 17:10  
Blogger Julia sa...

Tyvärr har jag inte det... :) Det är min syster som flyttat och jag hjälper henne med flytten. Kanske kommer upp några bilder sen, det är en väldigt mysig lägenhet. Kram.

5 december 2007 kl. 08:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida