site hit counter
Measue: hemma i Lund

fredag 29 februari 2008

hemma i Lund

Varje gång jag kommer tillbaks till Lund får jag ångest. Tusen tankar som susar förbi huvudet. Eller så måste jag kanske sluta överanalysera allt så...det kanske löser sig till slut trots allt, men vi får se. Ikväll känner jag för att ta det lugnt med Majsan. Prata om allt och inget, som vi alltid gör. Hon gör mig alltid så glad och säger det man vill höra.

Utgången igår var skoj, Club Caj brukar ju aldrig svika!

Ps, har hållt mitt löfte om godis, jag är grym! Ska sluta med chips och sånt skit också, det är inte bra, och så är det inte speciellt gott heller.

Blir såklart gymmet lite senare på dagen, som jag har saknat det! Det råder ju träningshysteri deluxe i Jönköping kan man säga, och det smittas såklart av. Nu ska här tränas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida