site hit counter
Measue

söndag 3 februari 2008

Skulle behöva en stor kopp kaffe för att piggna till. Gårdagen var iallafall riktigt ball! Började föra hos majsan. Det blev många vinare för mig, henne och henkeboy. Lite överförfriskade var vi nog när Linn slöt upp på kvällen. Tog oss in och tack och lov att man alltid slipper stå i den jädra kön...stället var sådär men kombinationen jullan+majsan misslyckas aldrig. Precis vad jag behövde. Max drive-in på hemvägen som nu blivit en tradition...sjukt gott haha. Som sagt...är aningen trött jag, M och H delade på en 1.20-säng (=noll plats). Nu: iväg till Ikea och slutligen köpa min alldeles alldeles underbara madrass....jag kommer sova som en prinsessa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida