site hit counter
Measue

onsdag 12 mars 2008

Jag ligger efter i allt jag gör känns det som. Måste fixa vissa saker imorgon så jag slipper tänka på dem tills helgen. Min kära vän Maja åker till alperna imorgon. Jag är så avis så det finns inte...vill också åka massvis med skidor! Det är bland det bästa som finns, utan tvekan.

Måste fundera på vad jag vill göra till hösten. Jobba, USA, plugga? Ingen aning just nu...men jag vet iallafall att det inte är någon brådska med pluggandet.


Plus! Såhär står det på LAGK's hemsida:
"Nu öppnar banan!

Greenerna är klippta, bunkrarna är krattade, nu öppnar vi hela banan!

Fr o m torsdagen den 13 mars öppnar vi för spel på alla 18 hålen."


Vilket kanske innebär, golf i helgen om vädret tillåter? Får spela med de gamla klubborna än så länge trots att de är lite för korta, men nya ska införskaffas och så ska det spelas mycket i sommar!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

spelar du golf? vad har du i hcp?

13 mars 2008 kl. 06:24  
Anonymous Anonym sa...

spelar du golf? vad har du i hcp?

13 mars 2008 kl. 06:24  
Blogger Julia sa...

Ja, det gör jag. Jag har precis börjat, spelat en säsong.

13 mars 2008 kl. 10:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida