site hit counter
Measue

tisdag 15 april 2008

Första dagen på nya jobbet avklarad. Gick superbra även om det inte fanns så mycket att göra i butiken. "Gänget" var verkligen bra. M och J är hittills de jag håller mig till, förutom C som visar mig runt. M var så knäckt idag, han råkade bryta ett par bågar. Stackare, haha. Ganska exakt 2 minuter efter jag slutat ringer chefen på Grand och vill ha mig där på fredag. Så hurra! Nu har jag mer eller mindre två jobb. Fredag blir tuff. In till stan vid halv 9 då jag har möte, vidare till jobb kl. 11 till 15 och därefter Grand från 16 till 03. Tufft men härligt!

Nu strax blir det träning med Maja!

Förresten, ni vet det avsnittet när Carrie är i Paris och till slut hittar sitt Carrie-halsband? Lite så kändes det när jag igår hittade mitt J-halsband. Har varit av med det i jag vet inte hur många månader, men så till slut hittade jag det! Det är lite som med mina ringar, jag tar aldrig av det (förutom den gången...).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida