site hit counter
Measue

söndag 27 april 2008

Måste.skaffa.nytt.tangentbord.Detta.är.störigt.haha.
Det.blev.iallafall.en."utgång"igår.Vi.var.sugna.
på.hela.köret...förfest.dans.och.efterfest.
Både.Sash.och.Fred.var.bakis..jaha...
Så.det.var.bara.att.gå.till.ochbar
(mitt.och-tecken.funkar.inte.haha).Helt.ok.
Blev.Cosmos.och.Daiquiris.
Sen.träffade.man.på.lite.folk.på.vägen.hem.
Aza,värst.vad.många.beundrare.du.hade.igår;)haha.
Fick.a.loads.of.komplimanger.för.min.kjol.
Den.är.göllig,lite.ballerinastuk.
Ni.får.se...
Nu.blir.det.löprunda.
Puss.

Ps.lillebror.och.kompisar.sitter.och.spelar.PS3.vid.tvn.
Dom.skriker.alltid.så.jäkla.mycket.Kastar.pennor,slår.varandra,
äter.fettig.pizza.i.soffan,spiller.kethcup.på.vår.vita.matta.
Jag.hatar.sånt,så.därför.ryter.jag.alltid.till(ordentligt).
För.dom.är.jag.väl."sura.syrran".men.jag.bryr.mig.inte
för.dom.är.så.sjukt.störiga.Dröjer.väl.inte.lång.tid.tills
jag.slänger.ut.dom.hahaha...


Var.hamnade.vi.om.inte.på.Max.på.hemvägen?
Haha...dock.handlade.jag.inget...
Och.så.min.lite.blommiga.kjol.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida