site hit counter
Measue

tisdag 8 juli 2008

Ok, här är lite glest...nu blir det ett litet inlägg. Vad ska man skriva om..? Alla falska människor? Alla pinsamma människor?

Nej, istället skriver vi om allt som är bra. Och om mitt liv.

En liten varelse som alltid gör mig glad från topp till tå är min hund. Han är den bästa hund man kan ha. Min min min gulle!


Vad mer som är bra är mitt jobb. Jag trivs megakanonbra. Det känns så skönt att äntligen ha prickat rätt. Imorgon jobbar jag med min favvo.


Vad jag mer gillar är min piraja. Världens bästa sådan. Vi har alltid kul. Ungefär såhär såg vår fredag och lördag ut.

R och Majsan pratar med 30+ tjej som är på toa. Hon bodde i Florida men var på besök hemma. Två småbarn men tycker uteliv är mycket viktigt och väldigt kul. Henne diggade vi.


Blink, put och puss på er.


Jacuzzi mitt i natten i Torso, jajjamen. Ska säga er att det är klurigt att hitta till hissen i den byggnaden. Den är i mitten och runtom är det en gång, antingen prickar man rätt eller så får man gå runt om allt igen, haha.


Den synen gick jag och la mig till. Jag älskar Bo01. Där ska jag bo nån gång.


Vår "bakis"(jag blir aldrig bakis)-dag. Helt underbar. Här låg vi och njöt av solen.


Och resten av timmarna fikade vi bort på Espresso House.

Det var min helg det i princip. Idag sover jag hemma hos mamma. Imorgon är det läkarbesök här på området nämligen, urk.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad är det du jobbar som? :) och var?

16 juli 2008 kl. 13:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida