site hit counter
Measue: blå blå

fredag 27 april 2007

blå blå

Idag handlade jag en underbar tunika/klänning på Åhlens. Mönster på klänningar faller jag för pladask, och om den på köpet är blåvit så måste jag bara ha den. Och så blev det. Även kvällens outfit då det bjöds på middag med laget!

Imorgon bär det av till Polen, där jag hoppas hitta en balklänning. Om inte...är jag illa ute. Ska också besöka Sephora och se vad för kul där finns att shoppa! Men måste spara mig, till taxfree om 2 veckor och NY i höst!


Syster & jag

Ps, kolla himmeln. Klarblå, detta var vid 18-tiden. I love summer!

10 kommentarer:

Blogger Tillvaron sa...

Har knåpat ihop ett litet kollage över vår fantastiska stad. Hoppas länkningen är okej, annars får du lämna ett par arga rader till mig ;)

28 april 2007 kl. 09:18  
Blogger Julia sa...

tillvaron: åh såklart det går för sig! Vad kul, ska spana in det! :)

28 april 2007 kl. 09:59  
Anonymous Anonym sa...

Den där klänningen är jättefin. Vill ha den i grönt.

28 april 2007 kl. 14:16  
Anonymous Anonym sa...

åååh jag vill också till NY...

28 april 2007 kl. 14:55  
Anonymous Anonym sa...

Vad fin tunika! Tror jag såg dig på åhlens i fredags.. Du var söt i alla fall..

28 april 2007 kl. 19:54  
Blogger Stila sa...

Hoppas du har det bra - tyvärr har Sephora i Polen inte alls något särskilt bra utbud, var där i höstas. Fin tunika!

29 april 2007 kl. 22:39  
Blogger Josefine sa...

Jösses vilken fin klänning gumman! :) Den måste jag också spana in.. Kul att jag hittade dig här, det var ett tag sedan jag gjorde ett besök. Puss!!

1 maj 2007 kl. 23:30  
Blogger Julia sa...

Linnea: ja visst är den! Den väcker lite sommarkänslor!

Alice: hihi, äntligen är det min tur ;)

Johanna: tack! Vad skoj, köpte du något själv? Du får gärna heja nästa gång, jag bits inte ;)

Stila: tack! Nej jag vet, lite trista märken för att vara Sephora.

Josefine: taack! Jag älskar den! Bra du hittade tillbaks iallafall :D Puss!

2 maj 2007 kl. 12:27  
Anonymous Anonym sa...

Men shit kvinna, vad lång du är - skitsnyggt.:)

Hur lång är du egentligen?

7 maj 2007 kl. 20:14  
Blogger Julia sa...

ida: haha, tack :)

utan skor är jag 176, med skor 186 kanske?

7 maj 2007 kl. 22:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida