site hit counter
Measue

torsdag 17 maj 2007

Dagens var längesen, så här slänger jag upp en, på väg till bussen. Var tvungen att få med mitt nya läppstift från Make Up Store. Blekrosa och alldeles fab. Exit heter det. Köp det!

Fikan (latte) utvecklades till varm choklad med grädde som utvecklades till fruktig drink på Fellini.

Jag och min kompis är seriösa fikapolare. För några dagar sen gick vi loss på över en hundring för några varma drycker på ett fik. Men som jag brukar säga, vad gör det om 100 år?



När vi satt på Espresso House satte vi oss i en avdelning där engelska florerade fritt. Tjejen bredvid oss sade till sitt sällskap: "I prefer to go out clubbing in Spain, or even England. But in Sweden...everyone here is like....eh...you know..", varpå killen svarade "Yes I know" och nickade alldeles förstående. Hon tog orden ur min mun.

6 kommentarer:

Blogger Sara sa...

vart har du köpt mads norgaard-skjortan? den är fab.

18 maj 2007 kl. 09:23  
Blogger Julia sa...

sara: köpte den på Spirit men där är de länsade, iallafall i Lund. Testa i Malmö! Den är såå skön!

18 maj 2007 kl. 09:24  
Anonymous Anonym sa...

Kan du inte visa en bild på dina läppar med läppstiftet på? :)

18 maj 2007 kl. 14:50  
Anonymous Anonym sa...

Vad är det för tygskor du har? Snygga! Jag håller på och letar efter de perfekta vita tygskorna. *hihi*

18 maj 2007 kl. 16:45  
Blogger Julia sa...

emelie: kanske någongång haha :)

jessica: de är från Stadium, för 199! Perfekta slit och slängskor för en säsong :)

18 maj 2007 kl. 18:42  
Anonymous Anonym sa...

Ja, jag undrar hur mycket pengar man lägger ner på fika varje månad. ;)
Men det är ju så mysigt, absolut värt det!
Snygg outfit! :)

18 maj 2007 kl. 21:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida