site hit counter
Measue: stress

fredag 1 juni 2007

stress

Panik. Stressad. Måste packa, köpa mat, växla pengar. Och en massa till. Min telefon är död pga. Tele2, skoj, Måste ringa och klaga lite snart, 24+ h är inte okej att vara utan fungerande mobil.

Har hämtat ut Ole, älskar den. Var tvungen att testa direkt och den var precis lika underbar som jag kommer ihåg. The best ever!

Update:
Nästan färdigpackad. Och nästan skrivit klart ett skolarbete.
Slänger upp två bilder från balen på tjejerna och mig!
Söta Linnea, rara Marika, snälla Sofia och så jag.
Är förresten så nöjd över mitt val av klänning. Älskar att den är så sval och har ett så fint fall!

Så härmed säger jag ciao och på återseende om 1 vecka. Mm, Grekland...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilka vackra tjejer. Din klänning är helt underbar och vilken fin färg. Ha det så trevligt i Grekland nu.

2 juni 2007 kl. 10:44  
Anonymous Anonym sa...

Vad fina ni var!

2 juni 2007 kl. 16:59  
Anonymous Anonym sa...

hade ni inga dejter?

2 juni 2007 kl. 21:14  
Blogger Sara sa...

vad fina ni var allihop, snygg modell på din klänning.

3 juni 2007 kl. 16:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida