site hit counter
Measue

torsdag 19 juli 2007

Ett inlägg till innan vi byter dag till fredag. På lördag ska jag iväg och umgås med massa folk, trevligt sådant. Och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Det här är inte något "Ebba-tjat" (haha) för hon har ju inte bara typ 500 olika tröjor och 100 jeans och dubbelt så många skor. Själv står man här med kläder så att det "räcker". Jag ser det som the big dilemma varje gång det är en tillställning. Vaddå, alla vill väl se fräscha ut. Alla tänker väl vad de ska ha på sig...1 vecka i förväg?

Något som inte hör hit, men som jag funderar på, är varför min svenskalärare sa att jag skulle bli krönikör. Det är bara ett stort frågetecken. What when where? Seeluuutaaa. Jag skrev en bra sista uppsats men jag vill ändå inte bli krönikör.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida