site hit counter
Measue

tisdag 10 juli 2007

Sweet, antagningarna till univ. är klara men jag har ingen jäkla pinkod. Måste fixa, måste veta var/om jag kom in! Och Komvux, vilket jäkla system...först ansöka, sen få brev och sen skicka tillbaks. Det är internet som gäller idag, inte snigelpost.

På jobbet (som ligger ute på vischan) finns endast två kanaler att tuna in på radion. P3 och P4. Efter att lyssnat på radio konstant i 8 timmar per dag i snart 3 veckor har jag jag kommit fram till at P4 är roligast. Skumma reportage, folk som ringer och frågar om arbete i trädgården kan räknas som träning och barn som intervjuas på seglarskola. Ungefääär så lättroad är jag på jobbet. Men hellre det än ett totalt dött kontor.

Ännu mer sweet än antagningarna är att min kamera nu är på g, äntligen studentpresent från pappa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida