site hit counter
Measue

tisdag 3 juli 2007

Åhejåhå. Att jobba är inte alltid kul, inte om det innebär att gå upp 5.30 mån-fredag, men det är bra för ekonomin. Och på helgerna kommer belöningen, fest och roligheter för hela slanten! Woho, och jag ska shoppa LV i augusti och åka till Monaco, eller vart vi nu ska. Jag vill iallfall dit, får tvinga pappa helt enkelt haha. Nu måste jag sova för att imorgon klockan 7.00 mötas upp av en massa extrema skåningar som lyssnar på Peps Persson och tittar på Stefan och Krister. Jag klarar av det på ett villkor, att min cd är i spelaren, annars avlider jag.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nej, ibland önskar jag pengarna bara flög in på kontot utan att behöva jobba. Vad har du för sommarjobb då? Lät så tidigt att börja halv sex...

3 juli 2007 kl. 12:16  
Blogger Julia sa...

haha, ja det hade varit en bra önskan! Jag jobbar på lager och för in massa info på datan, har även hand om mottagningar och lite blandat. Jag börjar sju men måste upp halv 6 för att hinna ta mig dit..suck...men snart är det helg haha :) Inte ens nära men helgerna lever jag på!

3 juli 2007 kl. 17:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida