site hit counter
Measue

tisdag 26 juni 2007

Först åkte jag tåg upp till Jönköping i fredags. Firade midsommar och systers födelsedag, hon fick världens mjukaste gråa kashmirtröja från Boomerang av mig. Åkte hem med bil, seegt. Upp halv 6 på måndag morgon för att börja jobba 7 och sluta 15:35. 16:05 gick bussen från Trelleborg till Malmö C och för att komma till Trelleborgs busstation i tid var jag tvungen att ha med cykel i bilen. Bussen var jäkligt försenad men jag hann med tåget som tog mig upp till Göteborg. Försenad 20 minuter så jag var framme 20:45. Springen som en galning till spårvagn 13 som tar mig ut till Scandinavium. Springer ännu mer rakt in, varmt och när jag kommer genom portarna hör jag honom. Justin, det var fan underbart. Så jag springer ännu snabbare och kommer in på My Love. Fäller en liten tår för att han är så bra (och för att jag är så stressad så jag knappt vet vad jag heter). Hittar upp till syster som redan är på plats och sen bara njuter jag, i 2 och en halv timme. Hem direkt efter med bil, drygt igen och klockan 02:30 är jag hemma för att återhämta mig lite innan jag imorse gick upp halv 6. Jobbigt, men lätt värt det.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hehehe, he var grym =)

26 juni 2007 kl. 23:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida