site hit counter
Measue: låttips

måndag 18 juni 2007

låttips

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hejhej! Jag tror jag läste nånstans att du är från Polen. Stämmer det? Det är så att två av mina kollegor på jobbet kommer från Polen och de har rekommenderat mig polska kolor som måste inhandlas när man ska till Polen! En nämnde att märkets logo är "en liten kossa" och kolorna är gjorda av mjölk. En annan nämnde att det finns två polska affärer i Malmö som säljer mkt goda polska kolor. Du råkar inte bo i Malmö? Jag ska dit nästa månad och då tänker jag passa på att köpa med mig några såna för mamsen älskar mjölk-kolor. Tack på förhand! mvh Sanna

18 juni 2007 kl. 21:18  
Blogger Julia sa...

Sanna: hejsan!
Ja det stämmer, jag är från Polen. De kolorna är väldigt goda faktiskt! Jag själv bor i Lund som är nära Malmö men jag vet faktiskt inte var den affären finns, sök på eniro kanske. Jag vet dock att det finns en affär i Lund. Hör av dig om du vill veta mer om den! Kram!

18 juni 2007 kl. 21:21  
Anonymous Anonym sa...

Tack för det snabba svaret. Jag tänkte egentligen inte på en viss polsk affär utan mer om du känner till några polska affärer i Malmö? Gärna centralt. Tack än en gång! mvh Sanna

18 juni 2007 kl. 22:31  
Blogger Julia sa...

Sanna: hmm, nej inte så på rak arm men jag kan fråga min mamma tills imorgon!

21 juni 2007 kl. 22:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida