site hit counter
Measue: student!!

torsdag 14 juni 2007

student!!

Började dagen såklart med champagnefrukost i parken. Lunch med klassen vid 1 och sen var det utspring! Tjohooo!! Runt i stan med vår röda bil, hem till gästerna som grattade hjärtligt. Fick många kramar igårkväll. Och nästan alla påpekade min transformation i form av ljusa slingor i håret. Fick superfina presenter och massa cash, måste in på kontot! Kvällen var bäst, längesen jag hade så skoj! Halv 4 tog vi taxi hem då Madde skulle upp till Jönköping klockan 5. Supergrejt dag med andra ord!!

Glaaad!

Syster, mamma, jag och Tobbe

Jag å Camme


Maddis, jag och Anna.

Gårdagen var helt sjukt magisk!! Hela dagen och kvällen var en enda stor fest. Bäst var såklart eftersläppet i stan. Tack Madzor för du följde med, det var kung!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

grattis snygging :D
du har klarat det! jag måste bjuda dig på en fika nåndag <3
puss :*


/Caroline (från annehem/gunnesbo/klostergården/holland/vetintemer)

14 juni 2007 kl. 20:10  
Anonymous Anonym sa...

Söt du är Jullzor. Längtar tillbaka lite, det var ju såå roligt. Kommer snart igen, först ska du hit =D Puss Maddzor

18 juni 2007 kl. 09:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida