site hit counter
Measue: why oh why

tisdag 19 juni 2007

why oh why

Var en sväng i Helsingör idag och det var tiidig uppstigning som gällde. Klockan 6.05 ringde klockan. Och snart ska vi grilla, mm va mysigt!

Förresten är jag riktigt riktigt besviken att jag inte kan följa med till Turkiet. Why oh why? Det är 32-34 grader varmt där nu. Det är orättvist, för jag älskar sand, strand, sol och värme. Jag vill jobba, men inte just den veckan. Och Justin på måndag kan jag heller inte se. Det är orättvist!! Allt krockar. Men nu ska vi inte vara sådana. Jag har en härlig vår att se fram emot på Miamis vita stränder. Och kanske en sista minuten i slutet av sommaren alt. en weekendresa till Barca/NY. Livet är bra allt härligt ändå.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag rekomender varmt BARCELONA!
Vi som läste spanska fick lov och gra ett utbyte med några elever nere i barcelona. en vecka i maj var vi där.. hann dock mest umgås med dem.. men jag är säker på att shoppingen är LOVELY.
ååååh en resa jag aldrig kommer glömmaaa. men new york. hallå!
drömresan jue! :D har du varit där innan?
anyway. vad du än kommer åka kommer de säkert bli super ! :)
glad midsommar :)

fresten måste fråga om shoppingen i helsingör, är utbudet bättre i helsingör en t.ex hbg,lund. ? låter trevligt´, hiittade du nåt?. måste åka över nåndag!

20 juni 2007 kl. 22:12  
Blogger Julia sa...

vanda: min syster säger också att barcelona är supernajs så vi kanske ska dit!
i new york har jag inte varit förr men dock i USA/Los Angeles.

shoppingen i Helsingör är botten. Tusen gånger sämre än i Lund, de har en biancoaffär, ett H&M och Noa Noa, vad jag såg när jag var där. Så Lund rekommenderas mycket hellre!

21 juni 2007 kl. 22:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida