site hit counter
Measue

måndag 20 augusti 2007

Det här måste vara bland det störigaste som finns. När man sitter i ett samtal i en telefon, så ringer det plötsligt i en annan här hemma. Hände igår när jag snackade i mobilen, då ringde hemtelefonen och jag klickade grön telefonlur och lade snabbt på igen. Otroligt störande med signalen i bakgrunden. Idag var det tvärtom. Mobilen ringer. Trycker grönt och sen rött. Sen söker jag upp numret på eniro, men det finns inte. Det börjar till och med med 013 och jag är så nyfiken så jag måste veta vad personen i andra luren ville. Undra vad det är för nummer?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men jullan! ring upp numret då.. snabbt och lätt? ;)

20 augusti 2007 kl. 19:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida