site hit counter
Measue: 5 saker

onsdag 5 september 2007

5 saker


5 skönhetsprylar jag behöver i min necessär nu.
  1. Hope in a jar från Philosophy. Min nuvarande burk är snart slut och jag behöver mer av denna underbara kräm!
  2. Orgasm från Nars. Favoritrouget är även det på väg att ta slut. Visst duger mina olika från Make Up Store, men Nars drar alltid det längsta strået.
  3. Warm cotton från Clean. Bara alla recensioner av denna parfym får mig att vilja klicka hem den!
  4. Master's class expert eyes set från Smashbox. Varför varför bor man inte i USA ibland? För 415:- får man 3 penslar, en mascara, 3 ögonpaletter och en dvd med instruktioner hur man får till den perfekta sotningen och ett par "pretty eyes".
  5. 24/7 Glide-on eye pencil från Urban Decay. För att jag bara måste ha en i gunmetal, en i zero, en i dime...

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Jullzor. har du luktat på warm cotton? mamma köpte den igår, vet faktisk inte vad jag tycker om den. det tar nog ett tag innan man gillar den.. PUSS maddzor

6 september 2007 kl. 11:19  
Blogger Julia sa...

nee men har hört att den ska vara jättegod! :) måste nog lukta på den. pussar! glöm inte...du vet vad du måste fixa :D

6 september 2007 kl. 12:04  
Anonymous Anonym sa...

Hej. Trevlig blogg. :-)

Vet du var man köper Nars nu när C/o Stockholm inte finns längre? Är framför allt ute efter tips på var man kan gå och titta på produkterna live, men det vore också välkommet med tips på bra (=bra priser) näthandel.

16 september 2007 kl. 01:28  
Blogger Julia sa...

Jag tror inte NK har Nars, men kanske? Annars finns Nars på hqhair.com som har bra priser :)

16 september 2007 kl. 22:26  
Anonymous Anonym sa...

Jag har för mig att jag nån gång hörde eller läste att de inte längre fanns på NK, fast det var länge sedan, så man vet ju aldrig. Får gå och botanisera där, det är inte mitt vanliga sminkställe. Supertack för nätshopping-tipset! :-)

17 september 2007 kl. 23:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida