site hit counter
Measue

torsdag 30 augusti 2007

Ibland kan jag glömma hur "kul" det är att titta på film, faktiskt. Hann se lite mer än halva Crash (måste se resten!) hos en kompis innan jag stack hem. Myspys med popcorn och apelsinjuice. Dessutom har vi börjat gymma, hon är pepp, jag är pepp och med enkel matematik=superpepp!

Perfekta vinterstövlar.

Favoritplagg i garderoben just nu: hmm..kluring..men nu när hösten är här så måste det vara min fiskarkofta från Dagmar
Byter gärna garderob med: Ashley Olsen
Trivs bäst i: jeans som sitter riktigt bra. Och högklackat, alltid!
Bästa stiltipset: bär inte något du känner dig obekväm i, det syns.
Beskriv min stil: Ibland lite färgglad och ibland lite clean. Men i övrigt lite tuffsöt kanske.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, vitt, grått och blått
Höst kommer jag gå klädd i: Jeans, schyssta stövletter, stövlar med klack, varma koftor och basic tröjor.
Men absolut inte i: Regnstövlar.
Jag doftar just nu: Marc Jacobs Blush, the best ever.
Favoritmodellen just nu: Doutzen Kroes och Daria Werbowy
Byxa eller kjol?: Byxa
Så många skor har jag: Inte räknat, men cirka 20
Smink till vardags: Foundation, rouge, lite solpuder, mascara, concealer och läppglans
Festsminkning: Samma som ovan fast med ögonskuggor och ibland kajal
Sminktips till allmänheten: Less is more, få det att se naturligt ut.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: shit pomfritt, men det skulle nog bli någon dyr väska från Miu Miu
Mig själv med tre ord: påhittig, omtänksam och spontan
Jag tränar: på Friskis (+gym) , handboll och så springer jag ibland
Jag ville bli när jag var liten: läkare och veterinär (och vill det fortfarande)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida