site hit counter
Measue: onöödigt.

torsdag 23 augusti 2007

onöödigt.

Jag har shoppat.

Mat. En aubergine och en squash. Och typ tusen andra grönsaker också.

Vet ni vad jag har har tänkt på? Alla kassörskor kan scanna en uppifrån och ner typ när man handlar mat. Jag tycker det säger ganska mycket om en, vad för mat man äter. Hon i kassan idag måste ha trott att jag har 3 kaniner hemma, eller något. Men nu ska jag ner och käka avocado, ciao.

Ps, laddade klart Bond igår, ikväll har jag något att se fram emot!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

skaffa bättre självförtroende och självkänsla så lovar jag dig att du kommer må bättre

24 augusti 2007 kl. 14:20  
Blogger Julia sa...

vet du vad? jag mår faktiskt skitbra! det är kanske fröken spågumma som inte mår så bra egentligen? stackars stackars liten...

24 augusti 2007 kl. 14:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida