site hit counter
Measue: brr

måndag 10 september 2007

brr

Skolan avklarad och det var faktiskt riktigt intressant idag! Kan ha att göra med att jag satt långt fram och lyssnade extra noga...

När jag stod och väntade på bussen kom jag på att jag behöver en höstjacka, pronto! Jag fryser i skinnjackan som ju inte fungerar så mycket mer än att bara se snygg ut. Har kollat utbudet men det är ganska tunt. Skulle vilja ha en mörk parkas av något slag. Får leta när jag åker till Köpenhamn. Nu måste jag iväg igen, have a nice day!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vart är din topp från? :)

10 september 2007 kl. 19:12  
Blogger Julia sa...

lollo: H&M! De är hur sköna som helst, 100% bomull..har redan köpt upp mig på tre olika färger

11 september 2007 kl. 00:03  
Anonymous Anonym sa...

Fin bild! Och sjalen ser härlig ut, vart hittar man en sådan? :)

11 september 2007 kl. 17:21  
Blogger Julia sa...

jessica: tack ja, den kommer från H&M. Sjalar är fina och användbara!

12 september 2007 kl. 01:19  
Anonymous Anonym sa...

Ibalnd är det svårare att fokusera i skolan.. Höll på att somna på min kvällsföreläsning igår, trots att det var itnressant...
Vad pluggar du?

13 september 2007 kl. 00:07  
Blogger Julia sa...

emmaria: ja, så kan det vara ibland. Men kaffe gör susen ibland!
Jag läser en kurs som heter media - och kommunikationsvetenskap.

13 september 2007 kl. 23:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida