site hit counter
Measue: när det gått lite för långt..kanske..

torsdag 13 september 2007

när det gått lite för långt..kanske..


Ni vet när ni hittar en parfym som är "ni" rakt igenom? Då måste ni bara köpa den, och sen blir ni smått beroende utav den. Precis vad som hänt mig. Marc Jacobs Blush är gjord för mig (hehe), har aldrig doftat på något så underbart. Jag klassar den nog inte så mycket som parfym längre, utan en doft som jag helt enkelt ska bära för att vara komplett.

Doftar på flaskan dag ut och dag in (mja) och blundar och njuter. Tar alltid några extra sprut på Åhlens. Alla honungs, sex on the beach, gräs och allt vad de nu heter, kan slänga sig i väggen. Marc, nu och för evigt!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

fan! jag vill också hitta en parfym som bara är så "jag", tyvärr har detta inte inträffat än. tyvärr.

17 september 2007 kl. 12:16  
Blogger Julia sa...

det är ju inte så lätt det där...men när du väl prickar rätt så slår det stort kan jag säga!

17 september 2007 kl. 14:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida