site hit counter
Measue

måndag 29 oktober 2007

Det spöregnar fortfarande och det är snart dags för lite träning. Löpning utomhus...skona mig. Men mitt i allt måste jag stolpa upp lite saker:
  • jag ska bli vig, sjukt vig. Om två månader ska jag utan problem kunna böja mig ner till tårna och även greppa tag runt benen med mina armar. Varför? För att jag sa det till L och nu måste jag leva upp till det.
  • jag ska träna så in i helvete. För att det är så kul!
  • jag har äntligen hittat en vettig människa att prata (bra!) musik med. Tack för cancer i örat av mobilen igår J.
  • det känns som mitt hår växt jättemycket sen jag klippte mig för 4 veckor sen. Det är bra för nu vill jag ha långt hår.
  • musik är bland det bästa som finns och en låt utan mycket bas är strikt förbjuden i min iTunes/iPod.
  • jag måste ha en ny mobil nu! Illa kvickt. Min rosa Motorola Razr är retarded.
  • en rosa Sony Vaio hade heller inte varit fel...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida