site hit counter
Measue

lördag 27 oktober 2007

Sitter i sängen i "mitt" lilla rum i Jönköping. Det blev väldigt impulsivt igår. Tog bilen upp, jag , Nattis och Linnea (Nattis kompis). Vi lämnade av Linnea igårkväll och nu snart ska vi åka hemåt till Lund igen. Liten roadtrip, men alltid lika mysigt att vara i denna staden. Me like. Förövrigt är jag täppt i näsan/förkyld till typ max...vilket är lite störigt. Halsen värker också...hmm...undra om torsdagens utgång förvärrade det hela. Men oj vad skoj vi hade, jag och Anna.

Nu stressar jag Nattis som nyss duschat...3 timmars bilfärd snart...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hehe..nerdar =)

28 oktober 2007 kl. 02:32  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Har sätt att du har en grym väska från mulberry! Vad heter den samt kostar? Funderar på antingen en sån eller en stor Longchamp. Är du nöjd med din? Några negativa saker med den?

Kramar

p.s. kan du inte blogga lika ofta som du gjorde på juliie.blogg? d.s

28 oktober 2007 kl. 15:27  
Blogger Julia sa...

louise: vet faktiskt inte vad den heter men den kostar 1500:-. Den är riktigt praktisk då man kan ha den som axelremsväska om man har lite tyngre grejer i...brukar ha den som träningsväska ibland då funkar det fint. Hmm..kan faktiskt inte komma på några negativa saker med den..men en Longchamp är snygg den med, ska köpa en sådan till min samling så småningom. De stora med långa band tror jag rymmer lite mer än min Mulberry.

hehe...får se..skriver när jag kommer på något att skriva, mer som en dagbok här än mot vad jag skrev på juliie.

kram!

28 oktober 2007 kl. 22:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida