site hit counter
Measue: prima frilla

tisdag 9 oktober 2007

prima frilla

3 h och 45 minuter satt jag i frisörstolen igår. På något vis lyckas jag alltid sitta så himla länge. "Aldrig haft en kund såhär länge". Men åh, det är så fint ändå, trots två toningar på raken! Älskar min hårkvalité och så även de flesta frisörer, så glansigt så! Från lite mellanljus till mörk med lugg och lite kortare hår. Trivs prima! Kommer dock få checka in hos frippan ganska ofta och klippa till luggen då mitt hår verkligen växer som ogräs. Dryga 10 cm på 5 månader är ju inte illa.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jullan bullan..ring mig måste prata vidar eom du vet vad! har nått lite framgång på den fronten tror jag! puss

10 oktober 2007 kl. 23:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida