site hit counter
Measue

söndag 11 november 2007

Komplicerat. Typ allt. Måste ringa jobbiga samtal till försäkringskassan imorgon. Fixa badrumsmöbler till vårt/mitt badrum på övervåningen (tänk så är det lång leveranstid...jobbigt!) och tömma heela badrummet på "lösa" grejer meaning stökigt deluxe. The shit är att pappa åkte på affärsresa idag igen så det blir mer eller mindre jag som har hand om hela den biten. Ångest. Men äntligen skönt att få gjort badrummet, det kommer att bli så snyggt!

Nu ska jag baka lite lussekatter...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Julia, jag vill också ha lussekatter! Saknar dig här i Jönköping, men snart är du här igen. Puss

11 november 2007 kl. 23:02  
Blogger Julia sa...

yeey! ugång i helgen? du måste visa mig jönköpings nattliv ;) puss!!

12 november 2007 kl. 13:01  
Anonymous Anonym sa...

ja, men ska du stanna så länge? fick för mig att du skulle åka hem innan fredag, stannar du så självklart ska vi ut. följ med på tors, club caj då. det är hur kul som helst. puss

13 november 2007 kl. 10:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida