site hit counter
Measue: shit happens...life goes on

fredag 16 november 2007

shit happens...life goes on

Okej...godmorgon. Jag har huvudvärk så det hter duga. Blev nog lite för mycket igår för när jag skulle sova kändes det som jag var på topp. Men kul var det, definitivt. Men lite dåligt med dansande...hallå ja...det är ju det som är det roliga när man går ut (Madde, kalla mig inte galen, bara normal ;) haha)! Får ta igen det på lördag. Sitter här i min nyinköpta mössa och UCLA-mjukisar...ska iväg til affären snart en snabbis sen blir det storrensning. Ikväll får vi se vad som händer...kanske lite after work och idolkväll (även om jag ogillar idol väldigt mycket haha).

Nej, om man skulle sluta flumma och göra något vettigt av denna lediga dag.

Kent - Ingenting, bland det bästa dom gjort på länge.

Ps, ingen som är sugen på Thailand/eller whatever där det finns sol i två veckor? 7000!!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

JOO klart men just nu går det inte ändå haha...men sol..MM LOVE IT! Åre tar alla mina pengar just nuuu... =P

16 november 2007 kl. 11:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida