site hit counter
Measue

tisdag 18 december 2007

Fortfarande i Jönköping. Staden där det alltid händer något...säger vi, hehe. Maxmat klockan halv elva på kvällen igår, gott och impulsivt. Annars körde jag och Madde flera lass med prylar till den nya lägenheten igår. Slitigt! Nu sitter man här, färdigduschad och fixad, ska göra lite i lyan nu snart.

"Men snygga killar är inte bra". Du har nog så rätt Madde...

Ps, känns som jag sprängt mitt konto. Måste kolla på mina fonder hur dem står bara för det...

14:28 Just lagat en väldigt tråkig sallad, de soltorkade tomaterna är så hårda för att Nattis kyl är onormalt kall. Nu ska jag traska över till Maddo som bara bor några minuter bort.

18:51 Kallt! Varit på stan med Madelen (som hon själv föredrar ;) ) och kikat i lite affärer. Vi fick lite julkänsla, så mysigt. Köpte med mig Liban Deli för tredje gången under den här vistelsen. Gott, men börjar bli lite trött på det nu om jag ska vara ärlig, hehe. Mamma ringde innan, undrade om jag var på väg hem. Blev inte vidare förvånad när jag sa att jag sitter i Nattis kök. Nu sitter jag här med ångest...borde inte ha det, men så är det. När jag kommer till Lund måste jag även köpa alla mina julklappar.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men det är ju sant..tror jag =)
kom hit nu jag har tråkigt. puss

18 december 2007 kl. 14:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida