site hit counter
Measue: julafton

tisdag 25 december 2007

julafton




Mysig julafton vi hade! Alla samlade som vanligt + en Tobbe =) Nu rullar jag nog fram snart, imorgon är det slut med krängandet och back on track haha. Julklappar delades det ut så det skulle kunna räcka för dubbelt så många. Mest bortskämd blev Nattis med sin superfina rosa kamera och tusentals Lexingtonprylar.

Dagen idag har nog mest spenderats i sängen halvsovandes med underbara mysiga lugna låtar. Och kvällen skall även fortsätta i samma anda plus ett litet SATC-maraton kl. 23.20!

Imorgon flyger jag till Warszawa, bor på hotell, shoppar och njuter! Lite av en julklapp det också! Ska bli skoj, var längesen jag var där. Kommer hem den 30 och sen är det snabba ryck upp mot Jönköping för lite nyårsfirande. Jag är så sugen på fest! But we'll see.. Iallafall, liten packning får endast tas med på flyget, hjälp säger jag. Hur ska detta gå...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hejdå jullan! ha det så skoj i polen! köp gärna lite sephorasaker till mig! body lotio och duschkräm yes you know the stuff! pussis

26 december 2007 kl. 23:34  
Anonymous Anonym sa...

julia..nu måste du skynda dig upp, festen börjar snart ;) puss maddzor

30 december 2007 kl. 11:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida