site hit counter
Measue: onödigt inlägg

onsdag 5 december 2007

onödigt inlägg

Vad har jag gjort idag som skulle vara så produktivt? Byggt två skåp till köket. Sen inget mer skulle jag chansa på. Lazy days are good days. Behövs ibland, speciellt med min pensionärsrygg. Ännu värre blir den av att jag sitter och skriver här, datorer+ergonomi=inte sant. Snart ska jag bege mig till Nattis (i den andra lägenheten) och förhoppningsvis har hon lite mat att bjuda på i form av pastasallad. Om någon bryr sig så sitter jag just nu i en ganska så kall och kaotisk lägenhet på en madrass (som ska föreställa min säng) i ett tomt rum. Det är dessutom mörkt i rummet och det enda som lyser är datorn. Anledning? Det finns bara två uttag här var jag sitter. Ett till internetanslutningen och ett för att ladda min retardiga mobil. Så ni kan ju tänka er hur mobbad jag ser ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida