site hit counter
Measue: feelgood

fredag 11 januari 2008

feelgood

Idag är en feelgood-dag. Har varit på gymmet i 1,5 timme. Bästa passet på länge. Drack min proteindrink när jag kom hem och sen satte jag igång med en sen lunch (zucchini, tärnad quornfilé, champinjoner, paprika och bulgur). Älskar att stå i köket...om jag inte redan nämnt det. Det värsta jag vet är kokböcker. Jag blandar de ingredienser jag gillar och i 9 fall av 10 smakar det mycket bra. Igår gjorde jag en riktigt god lax i ugnen...något jag lovat att bjuda Nattis på!

Nu ska jag iväg och fixa lite grejer. När jag kikade i byrålådan märke jag att jag behöver fler par jeans, minst 3 par. Och så såg jag dom jeansen, som jag köpte när jag gick i nian. Mina absoluta favoriter, Tiger of Sweden. Och tro fan att jag kom i dom, inte testat dom på säkert ett år! 5 år på nacken och inte en enda skråma!

Lunch

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hehe det ser jag fram emot! puss

12 januari 2008 kl. 00:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida