site hit counter
Measue: happy valentines!

torsdag 14 februari 2008

happy valentines!


Jag älskar alla hjärtans dag! Det är så tragiskt med människor som ska börja snacka om jippo hit och dit. Herregud, ta inte allt så seriöst. Njut och ge massa kärlek idag! Jag har varit iväg och köpt Lovecakes på Espressohouse som jag delat ut till nära och kära. Först min älskade Camilla och därefter tog jag en vända förbi Majsan och fikade lite. Resten ska familjen få!

Hade jag kunnat skulle jag gett en kaka till alla jag tycker om.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Taack så mycekt för kakan hihi jättegulligt!!!! <3 /camzi

15 februari 2008 kl. 00:49  
Anonymous Anonym sa...

Det ser riktigt gott ut!

17 februari 2008 kl. 22:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida