site hit counter
Measue: höga problem

tisdag 12 februari 2008

höga problem

Jag överdriver inte när jag säger att vart jag än går (nästan nästan) tar jag på mig mina 10-centimetare. Är det på IKEA, stan eller till ICA, kvittar. Detta har medfört smärre problem, mina fötter säger nu ifrån. När jag går med platta skor (tex. powerwalkar) värker de på riktigt. Ovansidan, utsidan och insidan. Höften och knäna ibland. Lägg på tunga benpass på det så har ni ordet smärta. En natt för cirka två månader kunde jag inte sova för att mina knän gjorde så fruktansvärt ont. Det är inte bra Julia, fatta. Men det är här citatet "vill man vara fin får man lida pin" kommer in i bilden... Och med det ska jag ut med platta skor nu.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida