site hit counter
Measue

torsdag 7 februari 2008

Ä n t l i g e n säger jag. Min prinsessäng är uppe. Det är med lättnad jag säger det, då det krävdes 3 personers kloka huvuden (+muskler) för att fundera ut på vilket bästa sätt man skulle få upp den för vår trappa. Helt sannslöst...inget gick, trodde vi. Så till slut. Vilken jädra process. Och vilken underbar säng jag sitter i just nu. Kommer sova så gott så inatt med nytt allt....för att vakna upp till en förhoppningsvis bra fredag imorgon.

Ett helt inlägg om en säng...fantastiskt.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

min säng är inte okej.
knak knak knak o knak...inte okej!

7 februari 2008 kl. 22:21  
Blogger Julia sa...

usch...stackare, låter inte kul. Du borde testa min...du skulle somna på direkten hihi

7 februari 2008 kl. 23:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida