site hit counter
Measue

tisdag 5 februari 2008

Shalom. Sitter i vad jag skulle vilja kalla beautiful chaos. Det är kaos på ett bra sätt typ. Just nu har jag två sängar på mitt rum som tar upp en del plats. Man skulle kunna säga att jag har en 2,45 m säng sammanlagt. Och här sitter jag inträngd i ett liitet hörn så att jag precis får plats. Men det är okej för jag vet att mitt rum kommer bli så fint sen. Nu blir det ett intensivpass, precis vad jag behöver. Har dessutom lovat mig själv att det ska bli minst 4 pass denna vecka, heja!

Ps, tråkig min blogg har blivit. Måste ha med kameran när man går ut och partajar...då tar man ju alltid massa sevärda bilder. Eller så kanske man ska börja videoblogga...haha...som när Henke förklarade en massa trevliga grejer i lördes. Värt att spelas in alltså.


En annan sak...

H: Jaa...så när jag skulle köra in den här Volvon...ni vet den stoora kolossen..? (försöker dumförklara oss)
Jag: XC90:an?
H: Ja.. Men hur fan visste du det?!

Man lever väl ändå på tvåtusentalet, hehe..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida