site hit counter
Measue

lördag 1 mars 2008

Gårdagen var speciell, på alla sätt och vis. Det blev mycket vin för en viss person, jag tog det dock lugnt, precis som lovat. Började på &bar, ganska dött men som sagt, det blir vad man gör det till. Vid stängning kl. 2 begav vi oss till Herkules med Z. Dött där så vi drog till Max och mötte upp A och C. Ni kan ju bara undra vad vi gjorde på Max, men det var faktiskt Majsans idé. Slockade halv fem i min underbara säng.

Ska iväg och träna nu, men jag förstår inte varför jag fortfarande är förkyld och har lite hosta. Vill inte. Tvn går i bakgrunden, alpin. Jag vet precis vem som sitter och tittar på det nu. Nej, iväg nu..

Och Nattis, det ÄR en han. Typ en Rocky. Du ska se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida