site hit counter
Measue: pappor är bra

lördag 15 mars 2008

pappor är bra

Öh, gymmet stänger 17.30. Inte okej för min del, jag tänkte träna nu. Men det får väl bli en powerwalk. Solen skiner så det kan nog bli ganska skönt.

Apropå plugg och kurser, min pappa är så stöttande och pushar mig alltid i allt jag vill göra, guld värt. Säger att det är viktigt att jag pluggar något jag har intresse för, kvittar vad, bara jag brinner för det för då blir man duktig i sitt yrke. Säger att han vill se mig med tio gånger så stort hus som vi har nu och med tio gånger mer pengar på konton, haha. Disskuterade kursen som jag vill läsa i höst och han frågade om jag verkligen ville läsa den, ja såklart, mer än något annat svarade jag. Daddy stöttar mig och säger att det fixar sig. Han är så bra. Jag är mycket stolt över fader min, och mor också.

Ikväll blir det melodifestival (vi låtsas att jag gillar den..haha) med Gabbsa och sen ska jag jobba!

Pappa är stilig idag, tycker jag.


Här har ni honom. Fan vad snygg han är.

Vi käkade lunch på Illum. Vanligtvis har de god mat men denna gången...nej alltså. Jag beställde Ceasarsallad (eller krutonger med sås, ost och kyckling). Jag fick sallad, kyckling, ost och krutonger (extremt mycket). Så för dig som gillar krutonger så rekommenderar jag denna rätt. För er andra, beställ något annat.

Tittade på tjusiga Breitlingklockor. Vet vilken jag vill ha.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

yeah, snygga klockor, i diggar dem julka!

15 mars 2008 kl. 17:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida