site hit counter
Measue: stolt som en tupp

söndag 6 april 2008

stolt som en tupp

Det finns ett ställe där killar stoltserar mer än någon annanstans, och det är på gymmet. Att det skulle vara ett skämt att killar går och spänner sig stämmer alltså inte. Varteviga dag ser jag dessa grabbar, spana in sina biceps i spegeln, vänder och vrider sig, spanar in armarna medan de pumpar med hantlar och inte minst går runt och "visar" upp sig (det är då jag sitter och småfnissar). Det finns inga undantag, alla killar gör det. I mindre eller större skala. Vissa är så stolta att det blir vidrigt...men samtidigt grabbar, jag förstår er, det är många timmars arbete..

Nog snackat om gymmet (där jag och Majsan spenderade 3 timmar idag, absurt), ska snart slå mig ner i tv-soffan med lite Ramlösa päron & citronmeliss och lite frukt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida