site hit counter
Measue

torsdag 3 april 2008

Fan vad jag älskar våren. Det finns inte ord för vad det gör för mitt humör. När jag hade varit och solat träffade ja på A. Han är alltid lika trevlig! Det ger hopp om att det trots allt finns normala killar. Dom skulle ut imorgon så jag och Majsan hänger nog på dom, blir lite chill utgång. Får se vart vi hamnar!

Update: Jag älskar henne.

majsan säger:
ibland vill ja va som dig. du är så fin o vacker o bra! hah
julia säger:
meh sluta!! du är ännu vackrare och ännu bästare!!
julia säger:
eller så kan vi bara bäst tillsammans
majsan säger:
haha ja! thats what we aaaare darling

Update 2: undra om man får boosta sitt självförtroende på detta vis? Med risk för konstiga blickar så låter vi bli att skriva ut det jag tänkte skriva ut. Våren får ju alla att bli så glada...mkt positivt! Pratade lite med Linnispinnis innan, det var ju åratal sen man sågs. Så, en reunion snart absolut! Allihopa (dom som är kvar...haha)!

Nu blir det Cashmere Mafia igen, det är bäst! Sen blir det nana kudde, har träningsdejt imorgon bitti.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida