site hit counter
Measue

lördag 29 mars 2008

Hej svej i stugan. Jag och Nattis har varit på Lager 157 och alla andra outlets där i närheten. Ganska kasst, men vi fyndade iallafall varsitt plagg. Vi skulle som sagt ut och äta ikväll men kände att det blir bättre med lite hemmalagad mat. Sen vet jag inte om det blir utgång eller inte. Hade varit skoj, samtidigt har jag inget att dricka då systemet stängde klockan 15 och vi kom hem först då... Får se helt enkelt! :)

Ja, jag är ganska lång alltså...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

du kunde ringt mig, jag var uppe på systemet innan.. men har inte nattis något hemma då? dra med dig nattis också, tobbe ska ju med.. kom om du vill, vi ska vara hemma hos mig =) vi blir rätt många. puss

29 mars 2008 kl. 15:50  
Anonymous Anonym sa...

det blir lite folk.. bröderna, emma, hanna, alan o kanske några fler.. ring om du ändrar dig! vore kul o nattis kom också. puss

29 mars 2008 kl. 16:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida