site hit counter
Measue: Lite Berlin

söndag 23 mars 2008

Lite Berlin

Fin kaffe
På hotellrummet
Turistfoto, nånstans vid Alexanderplatz (sen så åkte vi sån dära båt längs kanalen. Dom pratade tyska och jag förstod ungefär inte ett endaste ord)
Vi var på museum, den här var fin och deras mest kända verk
Lyckan var total när vi hittade Vanilla Coke. Min gamla kärlek!
Jag och min broder är musiknördar...
Lycka nr. 2 var när jag hittade Starbucks och köpte lite caramel light frappuccino
Lillebror beställde någon värstindryck

En trevlig resa helt enkelt! Sånt borde absolut göras oftare, i några dagar. Så får man se världen lite. Nu är jag sugen på något varmt land...lite surfing kanske. Pappa tyckte det lät som en bra idé.

Sista kvällen åt vi middag/sen kvällsmat vid 11-tiden. Vi gick till första bästa öppna ställe och hamnade tydligen på en fancy restaurang. 960 euro för en champagneflaska, vem bangar? Där hängde brudar med Birkinväskor och hela det köret. Vi var bara hungriga och ville ha mat.

1 kommentarer:

Blogger Caroline sa...

hihi jag kommer ihåg din vanilla coke-period jullan! (:

24 mars 2008 kl. 01:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida