site hit counter
Measue: sjuker

söndag 16 mars 2008

sjuker

Jag ligger halvt utslagen i sängen med lite feber och allmänt krasslig. Det här kan inte hända, jag hatar att vara sjuk. Det är inte som i högstadiet då man bara väntade på att bli sjuk för att få slippa skolan. Nej, nuförtiden vill jag vara frisk. Päronen är på opera/teater så det är lillebror som servar mig te och huvudvärkstabletter. Är lite uttråkad så jag kör en liten lista.

Humör:
Relativt glad
Ska idag: Ligga i sängen och dricka te.
Ätit idag: Banan & mackor.
Gjorde igår: Såg melodifestivalen och jobbade
Sov igårnatt: Hos Gabba i stan (=slippa betala 100:- för taxi, underbart)
Lyssnar på: Inget just nu...om inte lillebror och hans kompisar som spelar Fifa på PS3
Känner: Att jag vill träna!
Ser fram emot att boka nästa resa till: Paris? Berlin?
Önskar mig: Massa massa!
Senaste mottagna sms: Vi kanske kan åka till Paris om en månad eller nåt så kan ja ta ledigt... (Nattis)
Senaste sända sms: För långt...
Senast pokad av på facebook: Har inte fattat dealen med pokad
Klädsel: Myskläder

Ingen som vill komma förbi med lite pannkakor?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida