site hit counter
Measue

söndag 16 mars 2008

Jag känner mig bakis som bara den, trots att jag inte druckit alkohol alls denna helgen. Denna gång var det jag som inspekterade alla fulla människor, inte minst sagt raggande fulla människor. Det var så lite folk igår på jobbet så det nästan blev tråkigt. Snackade iallfall med vakterna som också tyckte det var segt. Det är så roligt att man som ensam tjej blir uppvaktad hela tiden. Är det för kallt? Ska jag höja värmen? Vill du ha dricka? Och det här är inte likt mig, men chefen har ngt speciellt som gör att man "fastnar" för honom. Så långt ifrån min smak det går att komma, verkligen. Han är den upptagna som flänger runt och snackar med allt och alla. Tatueringar längs innerarmen. Men det är charmen. Charm gör mycket ska ni veta.

Guld värt att jag fick däcka hos G!

Nu ska jag däcka i säng och sova några timmar för att sen orka ta mig till gymmet. Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida